Tuesday, February 25, 2014

Rahsia Menghilangkan Jerawat Secara Semula Jadi

Assalamualaikum,

Bersambung kita dengan tajuk terakhir yang saya nak kongsikan iaitu Cara Menghilangkan & Mengatasi Jerawat secara Semulajadi.

Saya ada menceritakan tentang  Apa Yang Anda Perlu Tahu Tentang Jerawat (KLIK DISINI) dan Faktor-Faktor Pembentukan Jerawat (KLIK DISINI) dengan info yang terperinci. Boleh  baca untuk ilmu tambahan.

BERITA BAIK bagi mereka yang INGIN MUKA BEBAS JERAWAT. Look no more! Saya akan dedahkan rahsia saya dan juga ramai lagi kawan-kawan yang dah try cara semula jadi ini untuk hapuskan jerawat!

Alhamdulillah syukur saya dipertemukan dengan produk Shaklee, dan terus jatuh cinta kerana manfaatnya. Titik permulaan saya ingin melakukan bisnes Shaklee ni adalah kerana saya percaya dengan produk-produk ini. Dan yang paling penting bagi saya ialah, saya nak menjaga kesihatan dalaman dan luaransaya. Tak nak la muka cantik licin, tapi dalaman rosak nauzubillah. Betul ke betul?

Inilah dia NUTRISI SEMULAJADI YANG PENTING UNTUK KESIHATAN KULIT. Kesan yang saya alami, sangat memuaskan, cepat dan paling berkesan. Alhamdulillah.



  1. Makanan Kaya Asid Lemak Omega 3. Ini termasuk ikan salmon, biji flaks, dan walnut. Makanan kaya Omega-3 terkenal untuk memberikan kulit 'GLOWING' serta-merta. Makanan ini juga boleh membantu mengurangkan keradangan, jadi jerawat tidak akan nampak kemerahan.
  2. Makanan Penuh Antioksida. Ramai dah tahu bahawa makanan penuh antioksida baik untuk kesihatan anda, dan sebenarnya ia juga memberikan lebih kebaikan untuk kulit anda. Makanan yang kaya antioksidan seperti ceri, beri, teh hijau dan bayam menyerang radikal bebas dalam badan yang menyebabkan kerosakan kulit dan jerawat.
  3. Makanan Kaya Vitamin C. Tembikai, oren, tomato, strawberi yang penuh Vitamin C akan meningkatkan sistem imun anda dan menguatkan dinding sel anda. Makanan ini akan membantu melindungi kulit anda dari parut jerawat dan mengaktifkan kuasa penyembuhan kulit yang rosak dan iritasi kulit.
  4. Makanan Kaya Vitamin E. Kategori ini termasuk kacang, kacang soya, badam, sayur-sayuran hijau dan telur. Vitamin E juga membantu melindungi kulit dari parut dan melingdungi sel kulit dari rosak.
  5. Makanan Kaya Vitamin A. Ia membantu meningkatkan penumbuhan sel kulit baru yang sihat. Makanan yang memberi badan anda vitamin A secara optimum ialah makanan yang kaya beta-karotena seperti lobak merah. Tips nak mencari sayuran yang kaya beta carotene? Lebih cerah dan menyala warna sayuran tu, lagi tinggi nutrisi beta-karotena nya. 
  6. Mineral Zinc Mencukupi. Terdapat didalam barli dan tiram. Ia mampu mepercepatkan pemulihan luka, membaiki radang kulit dan alergi.
  7. Kacang Soya. Kacang soya mengandungi semua asid amino yang diperlukan untuk menyokong pembinaan protein dalam badan. Ini adalah penting untuk membina kolagen untuk melindungi kulit daripada enzim yang menyerang kolagen sihat dan elastin. Soya juga mengandungi antioksida yang dipanggil isoflavon yang boleh melindungi kulit daripada keradangan. APA YANG PENTING? Pastikan soya yang anda ambil ialah NON GMO.


Jika anda dapat menggabungkan nutrisi-nutrisi diatas dalam diet harian anada, Alhamdulillah dan InsyaAllah muka mesti licin dan sihat. Namun bagi yang sibuk dengan jadual yang padat, mana mungkin mampu nak cukupkan nutrisi-nutrisi ini setiap hari kan? Samalah seperti saya :D Sebab itu saya perlukan makanan tambahan dari Shaklee untuk memastikan diet harian saya cukup dengan semua nutrisi ini. Inilah set yang saya ambil untuk kesihatan kulit yang optimum dan masalah jerawat saya hilang dalam kurang sebulan! "If you follow the law of nature, you cant go wrong" - DR Shaklee.




SET JERAWAT SHAKLEE
Inilah rankaian supplemen shaklee untuk kulit sihat, licin tanpa jerawat! Saya mula menggunakan Shaklee kerana harganya yang berpatutan dan tahan lama sehingga 1 - 6 bulan. PALING BEST IS THE RESULT! 


Ambil supplemen mengikut keperluan anda. Anda lebih memahami masalah kulit anda sendiri kan? Namun, jika anda mempunyai sebarang soalan mengenai masalah jenis kulit anda atau keperluan nutrisi kulit yang anda perlukan, saya sedia membantu. Boleh hubungi saya melalui email hnyabbas@gmail.com / SMS/Wsapps 019 3322 314.



APA KATA MEREKA YANG DAH MENCUBA SET JERAWAT SHAKLEE?
Ramai yang dah cuba dan dah tahu keberkesanan set shaklee. Yang lagi best, kawan saya yang mencuba produk shaklee ini kata, bukan setakat menghilangkan jerawat, alergi beliau juga dah main kurang dan batuk yang serius terus baik keesokan harinya selepas mengambil shaklee. Bahagianya hati sayaaaa dapat tengok sendiri keputusan yang baik dari customer :DD Kawan yang masih student pon mampu memiliki shaklee kerana HARGANYA YANG MEMANG BERPATUTAN!




Nampak feedback mereka? mereka nampak lebih berkeyakinan dan sangat gembira kan tanpa jerawat? Kalau dah namanya wanita, memang fitrah kita ingin kelihatan cantik untuk diri sendiri dan juga nak cantik di mata suami :) Jagalah kecantikan kita dengan cara yang betul dan tidak memudaratkan diri. Saya nasihatkan jangan melaburkan kesihatan anda dengan produk yang anda tidak pasti keselamatannya.

Saya doakan anda semua akan berjaya mengatasi masalah jerawat anda suatu masa nanti. Jangan berputus asa dan teruskan berdoa!

Thanks for reading!
Haney

Ingin mendapatkan supplemen yang sesuai untuk anda dan tersayang?
Ingin tambah pendapatan sebanyak 4-5 angka sebulan dengan hanya duduk di rumah?
Hubungi Haney untuk:-

FREE CONSULTATION
BEST PRICE and
BUSINESS OPPORTUNITY WITH SHAKLEE!!!




No comments:

Post a Comment